*Galbraith, J. (1992). Vodič za nadarjene. Ljubljana: DZS.
Gardner, H. (1995). Razsežnosti uma (Teorija o več inteligencah). Ljubljana: Tangram.
*Jaušovec, N. (1987). Spodbujanje otrokove ustvarjalnosti. Ljubljana: DZS.
Jaušovec, N. (1993). Naučiti se misliti. Nova Gorica: Educa.
Jelenc, Z., Svetina, J.(1975). Zelo bister učenec. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Jurman, B. (2004). Inteligentnost, ustvarjalnost, nadarjenost. Ljubljana: Center za psihodiagnostnična sredstva.
Kobal, E. (1898). Raziskovanje je odkrivanje novega znanja. Ljubljana: DZS.
Magajna, L., Marentič Požarnik, B., Peklaj, C. (1995). Izziv raznolikosti. Nova Gorica: Educa.
Milgram, R.M. (1991). Counseling Gifted and Talented Children and Youth: Who, Where, What, and How?. V: Counseling Gifted and Talented Children. A Guide for Teachers, Counselors, and Parents. (ur. Milgram, R.M.). Ablex Publishing Corporation. Norwood, NJ.
* Nagel, W. (1987). Odkrivanje in spodbujanje nadarjenih otrok. Svetovalec za starše in učitelje. Ljubljana: DZS.
Pečjak, V. (1987). Misliti, živeti, delati ustvarjalno. Ljubljana: DZS.
Zborniki prispevkov različnih avtorjev
Nadarjeni, šola, šolsko svetovalno delo (1998). Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Nadarjeni: problematika, stanje in razvojne možnosti (1994). Novo mesto: Pedagoška obzorja.
Nadarjen učenec v vzgojno – izobraževalnem procesu. (1987). Maribor: Pedagoška fakulteta
OPOMBA: Z * so označena tista gradiva, ki se v veliko večji meri dotikajo starševske vloge pri razvoju otrokovih nadarjenosti skozi ustvarjalnost kot ostala.